donderdag 16 december 2021Terug naar agenda

Overloon Live - Highlights

In Oorlogsmuseum Overloon zijn we continu in beweging. Of het nu gaat om een nieuwe Jeep tentoonstelling, of het in een paar weken tijd het uit de grond stampen van een compleet nieuw Lancaster Paviljoen, ontwikkeling is vooruitgang! En zo hebben nu toch wel iets heel speciaals op de rol staan...

Overloon Live!

Dit jaar zijn we begonnen met webcasts, online uitzendingen vanuit het museum. Daarvoor hebben we echt een cool karretje ingericht, dat we Herman the Sherman hebben gedoopt. Herman is eigenlijk één grote (nou ja, grote...) rijdende filmstudio, met verschillende camera's aan boord. En met Herman rijden we door het museum om jullie te trakteren op bijzondere en in veel gevallen nog niet eerder vertoonde beelden en verhalen

Al rijdend met de golfkar worden er verschillende stops gemaakt bij voer-, vaar- en vliegtuigen. De online tours zijn een mix van vooraf opgenomen content en live verslaglegging. Van technische details tot persoonlijke verhalen.

We hebben drie thema's voor jullie in petto:

Overloon WINGS
Overloon TRACKS
Overloon Highlights

In de online, en live uitzendingen van een uur praten we je over verschillende onderwerpen bij.

Of het nu om vliegtuigen gaat, rupsvoertuigen, of om hele andere bijzondere zaken in ons museum, we tracteren je op exclusieve beelden en achtergrondverhalen. Ook laten we experts en soms ooggetuigen aan het woord. Kortom, ben jij fan of vriend van het museum, of gewoon nieuwsgiering naar wat we te bieden hebben, check dan onze webinars.

De uitzending van 16-12-2021 zal in het teken staan van Overloon Highlights.

Deelname aan een tour kost € 3,-.

Klik hier voor aanmelding en meer informatie.