Publicatiedatum: Maandag 14 december 2020 • Terug naar nieuwsoverzicht

Wij zijn gesloten tot en met 19 januari 2021

Hallo allemaal,

Zoals zojuist te horen was in de toespraak van Premier Rutte, sluiten wij per direct onze deuren tot en met 19 januari 🙁

Ook het Museumpark en daarmee de fietsbrug en speeltuin zijn de komende tijd niet toegankelijk voor bezoekers.

Voor degene die al kaartjes hebben gereserveerd voor de komende weken, geen zorgen, deze blijven geldig en kunnen voor een nieuwe datum gebruikt worden zodra we weer open mogen. Je reserveert dan een nieuwe datum en tijdslot en geeft aan 'ik heb al een ticket ' in het keuzeformulier.

We nemen morgen contact op met groepen die in de komende weken een reservering hebben staan.

Verder sterkte aan eenieder, want dat hebben we allen nodig 💪

Stay healthy folks, dat is toch echt het allerbelangrijkste 🍀