Publicatiedatum: Maandag 16 augustus 2021 • Terug naar nieuwsoverzicht

Militracks verplaatst naar 14 & 15 mei

MILITRACKS VERPLAATST NAAR 14 & 15 MEI 2022

Lang is er goede hoop gehouden op het kunnen laten doorgaan van Militracks op 25 & 26 september a.s. in het museumpark van Oorlogsmuseum Overloon.  Het jaarlijkse evenement (het grootste ter wereld op het gebied van Duitse voertuigtechniek uit de Tweede Wereldoorlog) werd al een aantal keren eerder verplaatst door de Corona-crisis.

Helaas hebben de nog altijd bestaande gezondheidsrisico’s en de strenge maatregelen die daar noodzakelijkerwijs uit voortvloeien de organisatie doen besluiten om Militracks te verplaatsen naar 14 & 15 mei 2022.  Een belangrijk onderdeel van Militracks is onder andere het meerijden op historische voertuigen. Door alle maatregelen zou dat vrijwel onmogelijk zijn. De enige verstandige beslissing, gezien ieders veiligheid, is dan ook het evenement te verplaatsen.

AANGEKOCHTE TICKETS
Iedereen die al tickets heeft besteld voor Militracks op 25 & 26 september ontvangt vandaag van ons een e-mail met meer informatie over het verplaatsen van het evenement.

Graag tot ziens op Militracks 2022! kijk voor meer informatie op www.militracks.nl