Publicatiedatum: Donderdag 20 mei 2021 • Terug naar nieuwsoverzicht

Deel je foto's en herinneringen met ons

OPROEPJE!

Op 25 mei, volgende week dinsdag, bestaat Oorlogsmuseum Overloon 75 jaar! We zijn daarmee het oudste Tweede Wereldoorlog museum van West-Europa! Echt wel een bijzonder moment voor ons 😊 🍾

Onze deuren blijven vooralsnog nog tot en met 8 juni gesloten, dus helaas krijgen we nu de kans niet dit met jullie te vieren. Later dit jaar zullen we hier zeker nog aandacht aan gaan besteden. Toch willen we dit bijzondere jubileum niet helemaal stilletjes aan ons voorbij laten gaan.

We willen daarom de komende tijd mooie gouwe ouwe (of wat minder ouwe) foto's op Social Media plaatsen van ons museum door de jaren heen.

Heb jij nog foto's van het museum in je archief waaraan je mooie herinneringen hebt. Deel deze foto's en vooral ook je verhaal met ons via info@oorlogsmuseum.nl. We gaan er de komende tijd dan een paar uitlichten om te plaatsen op onze Social Media Kanalen.

#deeljeherinneringen