Publicatiedatum: Maandag 27 september 2021 • Terug naar nieuwsoverzicht

Stuur je foto in voor onze nieuwe foto-tentoonstelling!

Werk mee aan onze nieuwe foto-tentoonstelling!

Heeft u een geweldige foto van een oorlogsbegraafplaats? Hartstikke mooi! Want ons museum gaat binnenkort een nieuwe foto-expositie, “Lest we forget”, inrichten. Daarbij stellen we  oorlogsbegraafplaatsen uit de Tweede Wereldoorlog centraal. Ook uw foto kan hier in het museum komen te hangen! De tentoonstelling is voorlopig te zien in de periode oktober 2021 tot mei 2022, maar we houden ook rekening met een eventuele verlenging.

Uw foto kan hier bij komen te hangen. We hebben ruimte voor ongeveer 15-20 foto’s en maken een selectie uit de beelden die ons worden toegezonden. Die hoeven echt niet met een professionele camera te zijn gemaakt. Een mooie foto die met een mobieltje is gemaakt maakt dezelfde kans om uitgekozen te worden.

Meedoen is eenvoudig. Vul het formulier HIER in, uiterlijk op 30 september a.s. en voeg de foto hieraan toe als bestand op hoge resolutie (dus minstens op 300 dpi) zodat we die kunnen afdrukken.

Begin oktober ontvangt u van ons een reactie aangaande de foto die u ingzonden heeft.