Publicatiedatum: Zaterdag 18 december 2021 • Terug naar nieuwsoverzicht

Gesloten t/m 14 januari 2022

Helaas ...

Vanaf 18 december is het museum gesloten, vanwege de anti-corona maatregelen van de Nederlandse regering. Het museum is voorlopig gesloten tot en met 14 januari 2022.

Ook het museumpark en daarmee de  fietsbrug, het museumcafé en de speeltuin zijn de komende tijd niet toegankelijk voor bezoekers.

Voor degenen die al kaartjes hebben gereserveerd voor de komende weken, geen zorgen, want deze blijven geldig en kunnen voor een nieuwe datum gebruikt worden zodra we weer open mogen. Je reserveert dan een nieuwe datum en tijdslot en geeft aan 'ik heb al een ticket ' in het keuzeformulier.

Op korte termijn nemen we contact op met groepen die in de komende weken een reservering hebben staan.

We wensen iedereen veel sterkte de komende weken. Het zijn moeilijke tijden. Houd oog voor elkaar. En kijk af en toe ook op onze website, want we starten binnen enkele dagen met online tours door het museum!