Publicatiedatum: Maandag 05 september 2022 • Terug naar nieuwsoverzicht

Stem op ons – Leukste uitje van Noord-Brabant

Jouw stem telt!

Oorlogsmuseum Overloon is genomineerd bij de ANWB voor leukste uitje van Noord-Brabant 2023 en jij kan ons helpen om deze award te winnen!

T/m 30 oktober kun je stemmen bij de ANWB op het leukste landelijke uitje, maar ook op het leukste uitje van de provincie Noord-Brabant.
Je hoeft geen lid te zijn van de ANWB om je stem uit te brengen, iedereen kan meedoen.
Wanneer je stemt, maak je automatisch kans op een dagje uit voor het hele gezin t.w.v. €230,-, van de ANWB.

Het lijkt ons een hele mooie titel om in 2023 te mogen dragen. Vind jij dit ook? Stem dan op ons!