Publicatiedatum: Vrijdag 13 juli 2018 • Terug naar nieuwsoverzicht

Vfonds en museum samen verder

We zijn de afgelopen weken aardig in de (subsidie-) prijzen gevallen, met grote dank aan Provincie Noord-Brabant en het vfonds - Nationaal Fonds voor Vrede, Vrijheid en Veteranenzorg! Ook voor de collega's van het Maczek Museum in Breda en het Nationaal Monument Kamp Vught zijn subsidies beschikbaar gekomen. Voor ons als Oorlogsmuseum Overloon betekent het dat we, na in 2016 de eerste fase van onze renovatie onder titel De Bezetting te hebben afgerond, nu een start kunnen maken met Fase 2: De Bevrijding. Kortom, handen uit de mouwen en aan de slag!