zaterdag 25 mei 2024 — zondag 26 mei 2024 • Oorlogsmuseum OverloonTerug naar agenda

Militracks 2024

Bezoek het grootste evenement wereldwijd op het gebied van Duitse voertuigtechniek, op 25 & 26 mei 2024!

Gedurende het Militracks-weekend worder er Duitse motoren, personenvoertuigen, vrachtwagens, halfrupsen en pantservoertuigen getoond, vooral afkomstig van de Wehrmacht. De Duitse voertuigtechniek was in die tijd vaak kwalitatief beter dan de geallieerde. En bij Militracks kun je dat zien, soms ook letterlijk, want die Duitse voertuigen rijden rond op het speciale, 1,5 kilometer lange parcours in het museumpark. En je kunt ook zelf meerijden!

Maar er is nog veel meer, denk aan de grote Militaria Markt en er wordt volop voor de inwendige mens gezorgd bij de verschillende horeca punten verspreid op het terrein.

Uiteraard is ook het museum geopend en te bezoeken in combinate met een ticket voor Militracks.

Meer informatie over het evenememt, deelnemende voertuigen, ticketprijzen en meer, zie hier.

Tickets voor Militracks zijn nu online te koop!