PRIJZEN

Online ticketverkoop - Vanaf 1 juni t/m 30 augustus 2024. Let op: alle tickets zijn inclusief tribuneplaatsen

Doelgroep 1 dag
Volwassenen €25,00
Kinderen €18,75
Nederlandse Museumjaarkaart €7,50
Parkeerkaart €8,-

*Prijzen zijn exclusief € 1,75 servicekosten

Dagkassa verkoop tickets - Vanaf 31 augustus t/m 1 september 2024. Let op: alle tickets zijn inclusief tribuneplaatsen

Als er nog tickets beschikbaar zijn, worden die bij de dagkassa verkocht, maar vol = vol! Koop je tickets daarom in de voorverkoop. Zo bent je gegarandeerd van toegang.

Doelgroep 1 dag
Volwassenen €32,-
Kinderen €24,-
Nederlandse Museumjaarkaart €11,75
Parkeerkaart €10,-

*Prijzen zijn inclusief € 1,75 servicekosten

De volgende acties en kaarten zijn níet geldig tijdens het Eyewitness Event: kortingskaartjes, Veteranenpas, Vriendenpas, lidmaatschapskaart van KBO Overloon, Cultuurkaart, CJP pas, leraarskaart, NAM-kaart en ANWB-pas.

Zomervakantie activiteiten - dagelijks t/m 29 augustus